Når man gør ting for første gang, er det altid med en vis portion ydmyghed. Som næstformand i Danske Regioner har jeg over de eneste dage og uger været med til at forhandle økonomiaftale for 2027 på plads med regeringen.
Borgerne skal have lige adgang til sundhed, og vi skal have flere læger derud, hvor der er flest syge. Derfor har vi i Region Hovedstaden vedtaget et ansættelsesstop af speciallæger på hospitalerne - og det ser ud til at virke.
Det var den gode nyhed fra regeringen, som kom forleden. Og den er jeg rigtig glad for som Regionsrådsformand, for jeg har i flere år talt for, at der skulle flere midler til at renovere regionale bygninger.
FEJR PRIDE MED SOCIALDEMOKRATIET! Lørdag den 15. august fyldes Frederiksbergs og Københavns gader med fest, farver, glade mennesker og – vigtigst af alt – kærlighed, når Copenhagen Pride-Parade løber af stablen.